24 de febrer 2011

Món, només ara sé mon nom.

Mundo, sólo ahora sé mi nombre

4 comentaris:

Jesús ha dit...

Bravo Xavi, ja som dos que podem afirmar aquesta expressió, i a més ja fa uns anys que el vaig treure.
Fins aviat.
Jesús

xavi torres ha dit...

Òndia! Doncs no en tenia ni idea, Jesús. El canviaré. De tota manera, m'hauria d'acostumar a buscar-los al Google abans de publicar-los, quan són tant curts, és una rutina que encara no tinc ben consolidada.

Jesús ha dit...

Tranquil, no passa absolutament res. La múltiple autoria és un fet inevitable i no cal amoinar-s'hi.
De fet m'encanta que haguem coincidit.
Jesús

xavi torres ha dit...

Gràcies, a mi també em fa gràcia veure que arribem a les mateixes frases, de tota manera he preferit afegir-hi un petit detall per tal de que no sigui exacte.